Oulun latu ry

Olemme toimineet jo yli 70 vuoden ajan ulkoilun ja liikunnan edistämiseksi Oulussa ja lähialueella. Yhdistyksemme on perustettu 21.10.1951. Yhdistys on jo alun alkaen toiminut vapaaehtoisvoimin tarjoten samalla ihmisille mahdollisuuden tehdä toiminnastamme oman näköistään.

Noudatamme toiminnassamme Suomen Ladun latulajivalikoimaa, joihin kuuluu mm. hiihto, pyöräily, retkeily ja lumikävely.

Oulun ladun säännöt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Vuonna 2024 tarjoamme seuraavia:

Hiihdon kursseja, Rakastu retkeilyyn-kursseja, erilaisia lähiluontoretkiä ja Nuku Yö Ulkona-tapahtuma. Maastopyöräilyä ja kaupunkipyöräilyä, polkujuoksua, hiihtoa, suunnistusta ja retkeilyä.

Pääset tutustumaan Oulun Ladun tapahtumiin tapahtumakalenterista, jäsenkirjeestämme sekä Facebook-sivuilta ja Instagram-tililtä.

Toimintamme pohjautuu vapaaehtoisuuteen

Toimintamme pohjautuu vapaaehtoisuuteen ja tästä syystä kulloinkin tarjolla olevat latulajit riippuvat myös vapaaehtoisistamme ja heidän painottuneisuudestaan ulkoilun ja liikunnan saralla.

Tarjoamme ohjaajillemme ja ohjaamisesta kiinnostuneista henkilöille koulutuksen Suomen Ladun valtavan laadukkaisiin koulutuksiin.

Lisätietoa Vapaaehtoistyö-sivulla

Jos mielessäsi kytee halu päästä osalliseksi