Vapaaehtoiseksi Oulun ladulle

Toiminta Oulun Ladussa perustuu vapaaehtoisuuteen, mikäs sen parempaa kun tehdä asioita mistä tykkää ja päästä jakamaan tekemisen iloa muiden kanssa.

Tapahtumamme, ohjattu toimintamme, tiedottaminen sekä hallitus toimii ihanien vapaaehtoisten voimin, jotka ovat mukana suurella sydämellä. Erilaiset ihmiset, joita yhdistää rakkaus liikuntaan, ulkoilmaelämään ja luontoon, vievät yhdistystä eteenpäin vuosi toisensa jälkeen ja ovatkin tehneet niin jo yli 70 vuoden ajan.

OLISITKO SINÄ UUSI ULKOILUN OHJAAJAMME?

Tarjoamme ilmaispaikan Suomen Ladun koulutukseen sekä tarjoamme mahdollisuuden tehdä vapaaehtoistyötä rakastamasi ulkoilulajin parissa huipussa seurassa. Yhdistyksemme tarjoaa sinulle neuvoa ja tukea mahdollisiin eteen tuleviin kysymyksiin ja perehdytämme toimintaamme.

Tarjoamme ohjaajillemme ja ohjaamisesta kiinnostuneista henkilöille koulutuksen Suomen Ladun valtavan laadukkaisiin koulutuksiin. Lisäksi tarjoamme taustatuen pyrkien mahdollistamaan ohjaajallemme hänen tarvitsemansa resurssit.

MUU VAPAAEHTOISTOIMINTA

Tarjolla on myös paljon muutakin vapaaehtoistoimintaa. Voit esimerkiksi avustaa ohjaajaa, toimia osana suuremman tapahtuman järjestämisessä, avustaa tiedotuksessamme tai tietoteknisissä asioissa.

Jos mielessäsi kytee halu päästä osalliseksi, ota rohkeasti yhteyttä!

Tulevaisuudessa haluaisimme myös päästä laajemmin osallistumaan vaikuttamistyöhön ympäristön ja luonnon monimuotoisuuden puolesta. Kerro jos koet intohimoa tähän.

Jos vapaaehtoistoiminta yhdistyksessämme kiinnostaa kuten retkien tai jonkin lajin ohjaaminen, tapahtumat, hallitustoiminta yms. Laita meille viestiä: puheenjohtaja@oulunlatu.fi